Jaar studeren in Amerika - Reisverslagen van Carlijn van den Berg - WaarBenJij.nu Jaar studeren in Amerika - Reisverslagen van Carlijn van den Berg - WaarBenJij.nu
Jaar studeren in Amerika

Samen met Fulbright heb ik geregeld dat ik een jaar in Amerika ga studeren!
Ik studeer dan aan Wittenberg University dat in Springfield, Ohio ligt.
Ik ben van plan om hier te gaan hockeyen, studeren en een waanzinnige tijd te beleven!
Ik hoop dat jullie uitkijken naar mijn updates!

Recente Reisverslagen:

01 September 2014

Andere site

21 Augustus 2014

I am so sore

14 Augustus 2014

relax, sit back and enjoy your flight

12 Augustus 2014

Tomorrow is THE day
Carlijn

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4681

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 01 Juni 2015

Jaar studeren in Amerika

Landen bezocht: